Kad dan Duit Raya dari Blogger!


saya dapat kad raya dari blogger shinnaz! thanx ya atas ingatan... siap ada duit raya untuk hadif lagi! dah berkurun rasanya tak dapat kad raya. skang kan orang dah malas nak tulis kad, then nak pos lagi! setem pon dah naik harga kan? so, guna sms or FB je la... senang! kalau dulu mesti lumba ngan adik sape dapat kad raya paling banyak! tiap² hari kalau boleh nak tunggu je posmen pon.pon depan umah! huhuhuhu... kenangan sungguh! ape pun, tak kisah la apa saluran yang kita guna, yang penting ingatan kita kat dorang....

17 comments:

BIONIC WOMEN said...

ehhh..baru tingat..
mrs.k..anta alamat kat emel saya ek..
Dhiya nak antar kad raya kat pakwe...
klik contact me kat sidebar blog..boleh ker???
*anak dara ku terlebih sudah..hehe

LiErOSe~QiEmi said...

wah, blum raye hadif da dapat duit raye..besh2..

mummysyafie said...

a'aa..sekarang kan dah canggih. semua pakai emails n mms je. tapi terkenang waktu zaman antar kad ni..leh lawan ngan geng² sapa yang dapat kad paling banyak lagi tu

Ena said...

rasanya last year ada jugak dapat kad raya. tahun nie nan ado... huhu..

eima said...

wahh dpt kad raya ..
aku br dpt sekeping tuh pun dr dak opis aku ...hihi
tp tak mo bls la ...
nk pi ckp TQ je

Shinnaz Ahmad Rasid said...

selamat hari raya Kak K adn family. mmg skg dah senang pun pakai sms n FB. duit raya utk hadif ok. bukan utk ibu dia. haha. ibu amik sampul je. :p

mama zharfan said...

me dh dpt 2 kad raya dari kwn2 blogger hehe

|| NaFiRaa || said...

skali ngan duit raya.. sonoknye~

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
ok.. nanti i emel

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
hehee.. rezeki anak

MRS. K said...

@mummysyafie
bestkan kumpul kad raya

MRS. K said...

@Ena
huhuhu.. takpe la.. sms pon ok ape

MRS. K said...

@eima
aku dapat 2 keping je taon ni

MRS. K said...

@Shinnaz Ahmad Rasid
hahaha.. ye la. nak bukak tabung nuri pulak

MRS. K said...

@mama zharfan
hehehe.. dapat kad best kan! old skol gitu

MRS. K said...

@|| NaFiRaa ||
untuk anaknya.. maknye takde..

Farra Dhelina said...

bkurun dh tak dpt kad raya..

* time dulu, kad raya sebesar meja pon dpt..