Orang Memberi Kita Merasa...


Terima kasih daun keladi... kalau boleh kasi lagi.... huhuhuhu



taktau apa nama biskut ni.. tapi ada coklat M&M kat atas. huhuhu... sedap! ada rasa rangup² gitu. biskut ni puan aiza kasi sebalang! thank puan!


kerepek ubi ni pulak my opismate, si Megat kasi. 1 kilo ni! serting mari! banyak giler.... tak bukak lagi. tunggu raya baru bukak jamu tetamu datang umah... sape² nak rasa meh la beraya kat umah saya....hehehe...


Alhamdulillah, jimat duit. murah rezeki orang kasi kuih raya....

17 comments:

..nOj.. said...

kerepek2 ni kena ade gak dlm menu hidangan. tp nk buat sendiri tak reti. beli jela kot

firahadifa said...

menarik sungguh biskut tue!

LiErOSe~QiEmi said...

wah kueh raya tu nampak sedap.. lembut berkrim je.. hihihi... aku baru dapat kepek.. sume beli..orang kasik??? tarak!!! huhu

deelira@deeliraz said...

xde org bagi kat aku pon kay..
sob sob..

~aSHa~ said...

bestnye rezeki datang....

MRS. K said...

@..nOj..
ada gak bende ko tak reti buat eh.. hehehe...

MRS. K said...

@firahadifa
menarik tertarik! sedap wok!

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
takpe la.. ko nak makan free, pegi la beraya umah orang..hehehe

MRS. K said...

@deelira@deeliraz
esok-esok turn ko pulak zue

MRS. K said...

@~aSHa~
alhamdulillah...

eima said...

besh gile ...ade org bg ...
pesal aku tak penah org bg ..ke sbb aku pun tak enah bg kat org ??? hahaha

MRS. K said...

@eima
aku pun rasa cam tu jugak la.. haha.. ko kena memberi dulu la nampaknya

Ena said...

murah sungguh la rezeki..

♥siEha♥ said...

xde kuih raye lg...huhuh..
xde orng bg pon..hahaha

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

tak beli pun kuih raya ni...sapa nak bagi ni...huhu

MRS. K said...

@Ena
alhamdulillah

MRS. K said...

@♥siEha♥
hahaha... beli la yang