4 yang bermakna!


apa yang 4?
Alhamdulillah.. rezeki...
walaupun 4 jer, tapi jumlah nya buat saya sengih sampai telinga.


iklan pencuci lactacyd tu paling lama bertapak kat belog saya!
berbulan-bulan lamanya.. jumlah pon makin hari makin naik!
harap biar la kekal sampai RM100! 

terima kasih nuffnang bagi peluang ini.
dan terima kasih juga buat pengunjung belog ini tak kira siapa pon anda...

Blogging is Fun!

18 comments:

Pn. Zana said...

erm..jeles la ngan Mrs.K ni..nape blog sy x de pun..huhu.

ape2 pun blogging mmg best ..:D

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah....banyak tu...lama dah BE tu bertapak ek...tahniah k...cayok2 mesti blog u ni blog pujaan nuff...

hajarus said...

wow bestnyer...

Cute MuM said...

bestnyer dapat BE..

Jamiel said...

Banyak nya..
Saya x banyak pun..
Total baru RM 2..
Camne yek nak wat banyak iklan...

Mama Zharfan said...

impressive!! me so far BE teringgi kutipan hanyalah RM33 ajer..tp syukur je, kira rezeki kan, tak kisahlah byk ke sikit pun :)
selamat mengumpul BE!!

tiefazatie said...

wah gempak la sis!hebat la.best2.mau juga.hihi.tp malangnya nokia ifa dah xkuar nie.huhu.xsmp lagi rm50 nie..huhu

Ena said...

Tahniah..


Fuhhhhh.. banyaknye la amaunt tu..

kita ciput jekk.. tu pun baru je melekat..
btw, Tahniah!!

mama tisya said...

uiks mmg bermakna..masyukkkkkkkkkkkk

BIONIC WOMEN said...

xtau ler camner nak bagi banyak nuff ni..sejak jd ahli bulan April yg lalu...baru ku kumpul rm8 hengget..K..camner nak buat ngan Nuff ku ini agar menjadi2..tengok sumer org dah dapat tunai cek..

mamalieyna said...

wow jumlah yang besaaaaaaaaaar! tahniah! ^_^

eima said...

congrats.....
sejak guna google chrome tak mo kuar iklan pesal tah ....

LiErOSe~QiEmi said...

taniah kay.. tumpang gumbira neh hihih

MRS. K said...

@Jamiel
kena rajin update la.. saya pon takde tips, selalu baca tips kat blog otai jer

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
ape kata anta emel kat nuff, tanya nape tak dapat BE? hahaha

MRS. K said...

@eima
ye ke? ade effect ke?

MRS. K said...

@eima
ye ke? ade effect ke?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tahniah..banyak tue