Bukan Putera Raja


1st, layan dulu gambo tuan tanah ni.
semalam cite pegi tengok rapunzel, tapi takde gambo kan?
so, hari ni nak tepek la gambo bukti. ngehngehngeh...

Rapunzel BESHH!
ok. sambung balik cerita.
sape yang bukan putera raja?
cite Rapunzel ni lah. cite die lain sikit.
hero cite ni bukan putera raja eh, tapi Pencuri yang hensem!
hensem bangat lorr, pipi merah-merah pakai blusher!
memang kelakar bangat seh cite ni.
karektor haiwan dalam ni pon best.
heheheh.. cite karton pon layan...

memang sangat direkomen korang tengok cite ni! pasti tak nyesal. 

smalam kui 11.00 pagi kami sampai kat jusco balakong.
ingat byk lagi seat kosong, tapi nasib baik ada lagi seat tengah.
takmo lah dok depan. sakit tengkok ni tau!
penah dulu tengok ngan kawan2 cite pirate of the carribean tu.
dapat seat depan skali. mak aiii.. patah tengkok den!

budak ni sorang-sorang konker popcorn.. pergh... habis makan sorang plak tu!


konklusi : hadif tengok cite ni sampai tak berkelip bijik mata. statik jer.. langsung tak buat perangai.. bagus.bagus. lain kali kite tengok lagi hokey!



5 comments:

eima said...

wahhh hadif dah pandai tgk movie ... caya lah ...fahim ????

LiErOSe~QiEmi said...

wahhhh bestnyeee hadif gile baik tu tgk wayang.. anak aku tu.. jgn harap wehh!!!!!

MRS. K said...

@eima
eh, kau bawak la fahim pegi tengok. sure die dok diam punye.. cite ni best oo..

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
sila rujuk komen utk manja.. sama gak.. kekeke

BIONIC WOMEN said...

oooo..hadif g tengok wayang x ajak GF yea..
haha