Cuaca sangat baik, jadi kami pergi Zoo Negara...

.
Cerita lanjut akan menyusul kemudian;

Badan lenguh-lenguh dukung ini budak tamau jalan;

layan gambar dulu, cerita kemudian ye kawan-kawan!





stay tuned... ^______^
.

9 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah sonot hadif pi zoo ek, upload la gambo lagik, la ni tiker dah mahal kan K

MRS. K said...

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥
sronok la smpai demam ni ha..

tiket rm20

Hidayah said...

ala bile nak g zoo ni...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

comel lah kak K dress up mcm tu! macam kakak dgn adik je..suka!!!

eima said...

serik aku mau pegi zoo negara lagi ...mahai siot...
dah la tak besh ... haha
anyway lawa ko K ... siap ade riben .. nice ...

LiErOSe~QiEmi said...

apsal muka ko masam + garang je dalam gambo tu k??? hihihi bengkek tiket mahal ker ape?? RM20 ker Rm25 dah sekarang erk tiket?

MRS. K said...

@Shinnaz Ahmad Rasid
comel? kakak n adik? hahahaha.. tengs

MRS. K said...

@eima
apsal ko serik ni?

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
aku kan garang...kekeek.. tiket rm20