Beli tapi tak guna pong...


sape dengar radio sinar pagi tadi?
tertarik dow dengan topik die hari ni.
'beli tapi tak guna'.. huhuhuhu....

eceli, kat umah tu ade barang yang dibeli, tapi tak guna.
masa nak beli, bukan main lagi! janji itu ini.
beriya-iya ni. konon tiap² hari nak lari.
tapi bila dah dapat? herm....hampeh..


treadmill ni masa 1 bulan pertama ja tuan die rajin,
masuk bulan ke 2, dan sampai la skang ni,
dah 6 bulan die tak lari.. huhuhuuhu...
cammana nak kurus ni bang oiii? adeh...

percaya atau tidak, saya pon tak penah lari atas ni.
mood nak bersenam ke laut.. lama dah tak jog nih!
sejak kawin la rasanye... kekekeke...

18 comments:

:.nick.: said...

aper daaa...klu benda nih ake ngan aku...kompom aku ngan anak aku kejekan...hahha

Farra Dhelina said...

ish rugi nya yang tak guna...dah ade tu dpn mata..kita ni, jenuh nk gi taman, nk joging, hampeh tu nk cari mood..haihh...

Miss Sasu said...

meh let-go murah2 kat saya..hehee

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ruginya tak pakai K, awat tak joging..kalo kita mesti rajin punyer tapi tak berani nak jamin gak la matau pastu penyakit M mari....

Unknown said...

omak aihh dh ada tk guna..kami yg takdak ni teringin nak ada..huhu

munna said...

alahai!! sayangnya tak pakai... ramai dah tu tanya kalau nak let go

nad said...

awat tak guna..? rugi, rugi..
takmo tolak @ jual balik ke?hahaha!

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

@:.nick.:
blom ade hati la wei nak lari

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

@Farra Dhelina
joging kat taman lagi best kot. ni lari kat umah nampak dinding jer

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

@Pn. Zana
hahahah.... belom lagi la yang.. guna smpai lebam dulu.. keke

eima said...

hahaha
ko beli natang ni K ??
slalu tgk dlm tv je ....dasat la


suruh mr.K mkn jus mate je la ...

BIONIC WOMEN said...

meh antar kat subang jaya nih...
bayar ansur2 boleh????hahahaha

Suziey Ahmad said...

hehe..sama kes dgn my sister..time nk beli pergh kemain berazam..at last terbiar dlm bilik..siap berhabuk lagi..hahaha:p

bersenam ni mmg kena ikt mood la kan..xleh nk plan sbb klu plan msti xjadi pnya.mood tu dia lari ke laut..hahaha:p

Ayuraza said...

saya lagi xpenah jogging sebab takut kurus..haha..
kak k li yang takashima tu ke??
walaweh iklan dier hampeh..hahaha

reitak said...

nk jual ke tak? heehehe

bunga_rose said...

hihiih... aku beli beskal.. awal2 je laki aku guna, sekarang.. nan adooo

Mazwien Hanies said...

kalo la benda ni ada kak gumah kiter, kurus dah kiter tau..nak beli huhuhuhu...

deelira@deeliraz said...

pos ke kuantan ye.. nnt zue bg alamat.. hehe