eh, eh..apaknye pulak yang lebih...



hadif muke kesian....

kesian kat anak, kena dok tepi jek tengok ayah die buat puzzle.... padahal ayah beli memang nak suh anak yang main.. tapi terbalik pulak! kekeeke... bila ayah susun, hadif kacau... so, puzzle yang siap susun tu dah tunggang langgang... so, kena la hadif dok diam² kat tepi... tengok je la... ayah lepas gian kot kecik² dulu tak puas main... huhuhu.


susun bang... jangan tak susun.. kekeke


9 comments:

eima said...

kesian nye ....
weh K ko belikan hadif puzzle yg besar2 tu .. ade4-6 je keping je...senang hadif nk susun....

munna said...

wah!... mmg ralit klu main puzzle ni...klu beli yg besar satu rumah join susun puzzle ni...

eB ezrin said...

ha ha ha... eB pn g2... dh aerish x pandai maen ;p

Bionic women said...

hahaha..saper jer kot apak budak maner pung..hahaha..tengok anak terkial2 nak buat, tangan bapak dulu yg capai puzzle tu. dalam hati tu xcited giler nak buat.haha

Bionic women said...

hahaha..saper jer kot apak budak maner pung..hahaha..tengok anak terkial2 nak buat, tangan bapak dulu yg capai puzzle tu. dalam hati tu xcited giler nak buat.haha

.::Lynn::. said...

muka hadif betul2 sedih...

Ena said...

hehe..

cam ena gak la tu.. kikiki...

LiErOSe~QiEmi said...

kecian hadifff... kejam aaa ayah nii kata hadiff ahahaah

eima said...

@.::Lynn::.

muka kesian kan ....