MC!


ari ni saya mc ~


down with fever,
bad flu,
bad cough.


rasa pedih jer perut bila batuk tak henti-henti.
berkahak warna kuning-hijau pulak tu! 
ingat budak-budak je ker berkahak?


bile kite sakit ni, teringat pulak kat anak..
anak-anak lagi kesian bile kena batuk, flu.
dah la tak pandai nak buang kahak.... haih...




paling teruk, deria rasa dan bau tak berfungsi!!!
tak dapat rasa kenikmatan seketul ciskek yang makteh beli.
tidakkkkkkkkkkkkkkk!




ok. daaa.... nak makan ubat pastu tido. zzzzz....





9 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

siannya K, hope cepat sihat k, makan ubat take rest k...

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

kesian mama..kita pun selsema jugak nie....banyak2 rehat ye mama

ibuayahdamia said...

bestnya MC...tapi yg tak best tu tak sihatlah kan...moga2 cepat sembuh dear...

eima said...

ko ngandung ek K ...
tu simpton org ngadung tu era kini
sbb bkn hanya aku kena ...
bunga, ngan kakak blogger tu sorg ...heheheehhe

Hot Mummy said...

mmm...ngandung x K? salah satu tanda gak tu...

Amy Syaquena said...

samalah la kita kurang sihat tapi amy mc sebab keje sendiri huhuhu~

munna said...

semoga cepat sembuh ye Mrs. K

hajarus said...

get well soon mrs.k....

♥MiZz-siHa♥ said...

siannye...hope cpt sembuh..have a gud rest..