Lauk Sahur dan Berbuka untuk hari ini!

.

pagi tadi aku bangun kui 4.30 am. gigih aku buat ayam masak lemak.nak penuhi keinginan tekak kononnya... pagi tadi jugak aku siapkan bahan. bebel² laki aku sebab pepagi lagi aku dah buat bising dengan bunyi blender.. muahahah....
.
so, ini lah lauk sahur n berbuka aku. sebab tadi aku buat 5 ketul ayam, yang tinggal skang 3 ketul. so, balik kang aku goreng ikan je la... nak cepat abiskan stok lam peti ais, so lepas ni leh makan luar jek! huhuhu..


p/s : lemau la rasa... ramai yang last keje ari ni.. esok komfem opis kosong... boss pon dah start cuti! so, haruslah aku hangkut si hadif besok, tengahari dah leh chow! huhuhu..


4 comments:

♥cikmOt♥ said...

angkut jek weii...
meh suh hadif salam2 cium tanngan aku meh...sesambil tu leh salam berkaut...

aku segan nak bawa hadif aku yang aktif tu...masak aku nak kawal dia kang...hehehe

eB ezrin said...

cam best jerk. tapi nk bwk aerish kalo. hu3

etiey.com said...

bestnya... sedap!!!

Ya ALya said...

sedapnyer masak lemak ayam.....nyummmyyyy.....copat kosongkan segala isi dalam peti......hahahhahaha