PERLU ke beli PERABOT baru untuk RAYA?



bagi aku, PERLU hokey!!!












sebab dah 2 minggu aku pindah umah, kami laki bini makan atas lantai beralas tikar sajok! kesian tak kesian???? kasihan..........

 gajet baru kami.... gajet??? hahahaha.... belasah...

panas! panas! panas! baru lagi nih.. tak sampai 24 jam. kekeke..

meja makan aku yang lama tu aku tak bawak ke kuaters nih. aku tinggal jek kat umah Nilai, kasi orang menyewa tu pakai. meja tu beli since kawin.. so dekat 4 taon jugak la.. meja tu kecik jek, 4 kerusi. dah goyang² pon kerusi nye, so macam tak berbaloi aku hangkut ke umah tinggi ni kot! lagi pon, bila ramai sedara mara datang, tak muat semua nak makan kat meja sebab foods jer dah penuh. kekekek....


 aku beli meja ni sebab berkenan corak tang kaki dia.. kekeke


 ukiran kat kerusi pon menariks!


 kasut laki aku tak terkira dengan jari tangan dan kaki banyaknya... selama ni dok longgok lam kotak jerk. so haruslah merembat shoe cabinet yang besar skit. eh, tak besar pon, tinggi je lebih!


ni kabinet kasut yang lama. cinonet jek. nanti laki aku nak letak akuarium atas ni.. hehehe...


p/s : semua nak baru......... pokaiiii!

20 comments:

@e_da said...

wah canteknya meja baru.. boleh letak kuih raya!

Shinnaz Ahmad Rasid said...

perlu jugakk!! WOWOOOWOOWOWO!

MRS. K said...

@e_da ~ hahaha.. takde kuih raya la yang.. kerepek raya ado! hehe

shinnaz ~ kan?

♥mama eza♥ said...

kak kay:shoe kabinet tu beli kat mane..mau beli jugak kasut laki dah melambak..hahaha

MRS. K said...

♥mama eza♥ ~ kat kedai perabot sebelah sharin low sungai merab.. tengah sale. RM199. boleh mintak kurang lagi kot

♥cikmOt♥ said...

raya kan setahun sekali...hehehe....

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

cantik meja makan tue..suka2..jue pun tengah usha perabot baru gak tapi bukan nak pakai sekarang tapi nak masuk rumah baru..boleh tahu dah berapa harganya..n beli kat mana....berkenanlah pulak

Ya ALya said...

raya sakan...........cantik meja makan tu....

MrS. F!zA said...

auww..meja makan you nmpk klasik lah..menarik..berkenan dgn almari kasut tu..

hyazz said...

alaaa... ok la tu...backdated dapat ...bonuzzz pon dapat...per

MRS. K said...

cik Jue Aka Ibu Farisyah ~ beli dekat kedai perabot sebelah restoran sharin low sg merab yang.. harga dalam 1k lebih

MRS. K said...

MrS. F!zA ~ haruslah.. ruang makan konsep klasik, ruang tamu konsep moden temporari. muahahah... tak leh blah kan?

Qaseh said...

mmg best semuanya baruuuu...baru raya sakan2

LiErOSe~QiEmi said...

santek weh... nanti nak raye laa kat rumah kay haahahahah masak sedap2 ok?????

|| NaFiRaa || said...

raya sakan nih~ hehehe

eB ezrin said...

x kot.. sbb x mampu :)

Bionic women said...

cantiknya meja makan tu..
nnti buat makan2 penuh meja tau..
me nak rasa masakan kay nih..haha
kemas giler nampak kabinet kasut tu..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

terima kasih....tahu kedai tue..nanti jue pi terjah ok...10q kasi info

BabyIntan said...

Klasik meja raya, nice :) Tapi tak aci tau awak ado meja raya...hee hee :D

BabyIntan’s latest n3:
Faces Of Cik Arissa!
Siapakah Gerangan Pemakai Bunga Ini?
Siapa Yg Terover Seksi Tu?

ummiaqeef said...

wah syok lah perabot baru!!