Menu bujang

.
.

Salam...

Kenyang dah perut memasing? Penuh meja ke juadah haini?

Aku berbuka sengsorang jer... Hubby outstesen lagi. Sobsss.. Dah yg nak makan pon aku ngan hadif je kan? Baik beli je la. Badan pon tak penat balik keje kena masuk dapor. Huhuhu..

Beli nasi tomato jer. Ayam die alahaiiiii... Kocik jer.. So aku goreng la ikan bilis n sosej buat lauk tambah... Rasa biasa je la. Nak sedap masak sendiri. Huhu


Tengahari tadi singgah petronas beli cistat... Dak hadif suke la ni.. Mak die pon suke jugak. Yum yum



Published with Blogger-droid v2.0.6

3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Mrs K..takpe sekali sekala buka puasa sesorang...tp sedeh gak ya :D

eima said...

azatie K tu bukannye kadang2 dah slalu dah kena tinggal hehe

kadang tu rasa cam besh gak kan ... mkn pe pun janji kenyang sudah ... cam aku ni hari2 kaki makin sakit ..berdiri lama kat dapur ....

nk pi param mls jem sgt

:: Mrs.Eady :: said...

err..dah lame tak makan nasi tomato!