Wordless Wednesday | Cik Rebok!

.
.
Wishlist #1 accomplished!

brand Reebok. so aku namakan dia Cik Rebok! hahaha...
beli Isnin lepas masa pi jenjalan kat Midvalley....


dah buat majlis jejak tanah petang semalam... kuikui...

harap² misi aku ni berjaya lah... jangan hangat² taik unta sudeh... muahahha


Published with Blogger-droid v2.0.9

9 comments:

Nieyl said...

ape saje warne pink nieyl suke...:)

bunga_rose said...

ko mesti nak pink kan.. ihihhihi.. keep it up! jangan hangat2 taik unta cam aku ni.. jap je semangat nak jogging, pastu malas balik hahahah..

Nad MamaZN said...

Pasni bleh join marathon plak ni, kay =)

::NureeN:: said...

joging petang2 kerr... bagus2.. :)

eima said...

ko kan selalu gitu dulu takashima tu tu ..tu ...

haha harap stamina semakin mantap la pas ni ....

deelira@deeliraz said...

cekal kan hati kay ;)

♥cikmOt♥ said...

sib baik dah pecah tanah...aku ingatkan buh dalam frame dah tadi...hehehe

Nafira usof said...

caiyok2!!

ai pon baru beli kasuk sukan gak.. tapi beli kat warehouse sale.. rm15 hengget jer.. berbaloi2 kan.. hubby nye adidas rm90.. harga asal rm179.00.. warehouse sale tuh masih jalan lagi sampai 4hb 2 .. tapi kat shah alam ler.. ahaks~

Nory Zoulkefle said...

same lah ngan kasut pink kite..hekhek...cuma jenama je lain, kite cap ayam je...hahahaha