Pekena Cendol Beratur lagi.......



 Petang semalam teringin sangat nak makan pasemboq kat Seksyen 4 Tambahan. teringat² je kuah pasemboq die yang sedap tuh. so, terus ajak hubby pegi situ. dulu penah datang sekali, leh baca entry tu kat SINI yek.


 lakiku order laksa 2 mangkuk, pasembuq 2 mangkuk. jenuh nak abiskan sampai ketat perut. wuwuwuwu....


 ni la pasembuq yang menjadi poojaan hatiku.. sedap! cendol tu pon not bad. aku lagi suka cendol biasa ni dari cendol bakar dengkil tuh.. huhuhu.. oh, apsal nama dia cendol beratur? sebab nak order kena beratur panjang derrr... selfservice kekdahnye.. huhuuh



11 comments:

eima said...

aku jugak tak sampai2 ,....laki aku tak mo singgah cendol bakar tu ..die ckp tak sedap

juelee said...

ades terliur dah nie..

Nieyla Nadia said...

cendol dengkil tuh..dr hari ke ari nieyl nak singgah...x singgah...huhu~

bunga_rose said...

weiii dah la aku lapo ni weiiii argghhh sedapnye pasemboq, lama tak pekena niii

Cho Zila said...

jenuh beraturler pulak yerk.. cendul bakar kalau kat kuala Selangor tu tak best sangat juga...

nad said...

Mcm nak try lg sekali la ;)

Imaan09 said...

uikk sampai repeat pegi ctu, sodap ek?? aritu makan laksa dia je, nak kna g laa nk rasa pasemboq lak

Ya ALiya said...

en suami sampai sekarang tak bawa pun puan isteri ni g cendol bakar kuala selangor tu..sebab dia dah rasa,xsedap katanyer.....biasa kitaorang layan cendol borhan n laksa n mee kari kt situ.....

Unknown said...

terliur tgk cendol tuh.. sejukkkk tekak~

Anonymous said...

Pasemboq aku tak tlior
tp laksa tu perghh memikat

Sidratul Muntaha said...

cendol bese lagi sedap jugak aku rasa..
klu kat klang tu
yg sedapnya kat pasar jawe tu
bkn yg femes msuk tv tu
tu dah bercampur..
santan dia tak kaw!