Shopping untuk diri sendiri pulak~



asyik sopim untuk anak je kan?? diri sendiri pon nak kena belai² manjerrr jugek! :p

Koleksi Poplook Raya banyak jugak yang mengancam wei!!! rasa nak klik-klik jer.. tapi mengenangkan gaji bulan julai dapat awai, pastu nak menunggu gaji bulan ogos tu bapak lama - 56 hari kot! kena la control perbelanjaan tu... tapi, dapat gaji + bonus haitu memang aku bayar semua double! yuran taska bayar utk 2 bulan skali, bil² pon bayar double.. semua lah! senang, nanti tak payah pikir dah pasal bil seme. tinggal duit untuk belanjer sajok!

oleh sebab baju raya dah ada, so kite sopim lite-lite je la.. itu pon aku carik yang bahagian sale punya. mueheheh.. saja lepas gian! klu klik² ni laju jer duit kuor... kalau cash menggeletar pulak nak bayar. ahaks


aku beli dress ni jer... tapi taon depan lah pakai! muahahaha.. hessa kan still fully breastfeed. celah mana pulak aku nak selak kan? kan dah kata, tangan gatal nak klik². padahal takde keperluan pon. tapi aku gerammmm ngan kaler dia. comel. lagi pon harga sale tu! rembat la.. nanti nak pakai ngan jaket jeans lah! sure meletoppp mak! mihmihmih


pastu tengok shawl ni pon ada less jugak! skali lagi tangan gatal... adesssss......


belanja selpie selai....
hari ni dah rasmi pon. cantik ke tidaaaakkkk? hahaha

best sopim kat poplook nih... hari ni beli, esok dah sampai kat tangan! lajussss!


3 comments:

mama tisya said...

poplook pn dh ada jual tudung

syawalsimpsons said...

ok yang penting muka cantik woooo....licin je...

eima said...

CANTIK KO PAKAI APE PUN CANTIK K OIIII...
KULIT GEBU BETUI LA...MULUS GITU