Floria 2010

hampir kelupaan sekejab Putrajaya Floria 2010 dah start... huhuhu... bajet memang nak pegi, tapi hadif demam + sakit mata pulak start hari khamis lepas... 4 hari tak bleh nak duduk.. terpaksa la berdiri je sebab si hadif ni nak berdokong jer..lenguh tangan mak! sabo je la... nasib la hari ni tengok demam hadif dah okey... dah tak panas, hadif pon dah ceria balik... kalau tak, memang dah nak bawak pi klinik cek darah.. Alhamdulillah....

so, back to the topic, Putrajaya Floria 2010 bermula pada 10-18 july 2010. so, pada sape yang nak pegi, minggu ni sempat lagi terjah! saya pun ingat nak pegi jugak la, sebab tak penah jejak pon! kekekekek... hampeh je kan, duduk putrajaya dekat 6 taon, Floria pun tak penah pegi!


p/s ~ gambo cilok kat FB x-opismate, si EPUL. gud job bro.. dah makin mantopp!

3 comments:

..nOj.. said...

lawo nye gambo yg bwh skali tu. pakai camera mahal seme mende jadik lawo. ceh

[-suziey-] said...

eh floria putrajaya dh ekmbali..kejap je ek..rs mcm br je tgk hr tu..hehe..nice pics

BIONIC WOMEN said...

kite pun ajat nak pegi tapi papa dhiya lak demam..huhu