Bertambah lagi koleksiku!



kali ni nak up FM dan souvenir yang saya dapat tru blog dan opismate! comel-comel belaka!! soookaaaa!

FM Vietnam dari Nad

souvenir Holland from Mem Aiza

lagi from Holland dari kak Shully

 antara FM kat opis.. asik tak teringat jer nak bawak balik lekat kat peti ais umah!

 
 ni pulak dari Sall


tenkiu semua... moga murah rezeki....


13 comments:

Miza Yusof said...

banyaknya FM :)
cantik pulak tu.
TAHNIAH KAK :)

[-suziey-] said...

bestnyeeeeee....comel2 FM..i likeeeee

deelira@deeliraz said...

FM pompuan vietnam tu cantik bangat.. kl x nak. bg aku ek kay..hehe

ardinihumaira said...

comel2 belaka. wow.. :)

*azni* said...

semua comel2 la..

LyNn HaMzAh said...

banyak dah koleksi mrs k...jealous nengok...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

pisang itew adalah sangat comeles!

Nad @ MamaZakwan said...

cantek la fm kasut holland tu..
serius minat!

Intan said...

Cute cute!!!

MRS. K said...

alhamdulillah.. rezeki

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah banyaknya shantek2 semua yang paling cantik donut tu...

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah banyaknya shantek2 semua yang paling cantik donut tu...

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah banyaknya shantek2 semua yang paling cantik donut tu...