Tahun depan, Nak ke TAKNAK kena jugak pegi Sekolah!

.
.

Alhamdulillah... dah setel pon booking skoll hadif untuk taon depan... setelah dipikir pro dan kontra sekolah² yang telah dishortlisted, ni la pilihan mak bapak hadif... huhuhuhu.... 

welcome to school sayang........

.

13 comments:

JaSSNaNi said...

Hadif masuk darjah 1 ke?

sekolah kat mana ni? lain benor kad nya..

Jue @ Ibu 2F said...

welcome to scholl hadif...
belajar rajin2 tau...

eima said...

harap2 pas ni hadif pun jd cendekiawan jugak ....

lovelywa said...

sekolah utk anak akak pun tak booking lg nih..haihh..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

selamat bersekolah hadif, mesti dia suka sbb ramai kawan2...balqis plak tinggal tahun depan je preschool pastu dah proschool...sekolah betui2

|| NaFiRaa || said...

dah nak gi school dah anak teruna dia~

mama_umar_maryam said...

hehe..slmt register taon depan hadif!!

SiTi said...

ehh... sama laaa.. zikry pun dpt kat situ

Chekgu Azrine said...

glad..semua pun nak yg terbaik utk anak tersayangkan..

:: Mrs.Eady :: said...

comel! :)

bunga_rose said...

hadif tahun depan 5 ke 6? aku pun nak sekolahkan kimi, sebok sgt nak masuk sekolah

munna said...

kak munna pun nak hantar meya ke tadika thn depan....

Bionic women said...

selamat gi sekolah..hadiffff