i tak minat Rossa, tapi dah orang bagi tiket FREE, i ON je la


lalallala... jeles tak? jeles tak? i dapat tiket free u! 1st time pegi konsert gini meriah... eh silap, 2nd time la... dulu masa becinta pernah sekali pegi tengok konsert abang jamal. tu pon kat istana budaya! cinta punya pasal, sanggup la pi teman cik abang sayang yang minat lagu jamal! kite yang tak berapa nak suke ni, layankan je laa....

saya takde la minat sangat kak rossa ni.. lagu die pon saya tau 2-3 lagu jer...hapal pon tidak takat dengar je la...konsertnya malam ni yer kat bukit jalil.. jangan penuh dengan minah indon sudah! so, tunggu i up pasal konsert ni later-later eh... till then, tatatititutu....

3 comments:

Ena said...

owh.. syokkk arr kan!..

ena pulak last p situ tgk konsert CT.. huhu

mama zharfan said...

bestnya dpt tix free...me pun minat 2-3 jer lagu rossa...but she's cute kan ;)

z i e s y a said...

ala..
snoknyer!!!!